Wednesday, November 21, 2012

Muza

                                
                     din umbra unui fag,
                     imbracat in frac,
                     iti aduc o  frunza,
                     sublima mea muza!
             
                 
                    o voi zgaria cu dorul meu si grija pentru tine!
                    caci au trecut atatea zeci de zile,
                    si tu ai fost muta..dar mi-au vorbit copacii,
                    cand s-au aplecat,si tu ai fost plecata.

               
                    o voi picta cu drumul inapoi spre mine,
                    poate te-ai ratacit, prin urme de ruine.
                    o voi zidi cu tot ce n-am simtit,
                    caci am simtit atatea...acum,aproape de asfintit.
                                     
                                                                                                      Narcis

1 comment:

Luna said...

noaptea-i un sfetnic bun... (lasă realitatea. ea nu este produsul imaginaţiei)