Sunday, November 18, 2012

Back in buisness

Whoa, sunt vreo 2 ani de cand n-am mai dat pe aici. Totusi, e vremea sa sterg praful de pe pixeli si sa vin cu un anunt deosebit de neimportant. Pentru cei care ma citesc de ceva vreme, mai exact pentru fanii mei imaginari, tin sa precizez ca acum ceva timp mi-am dat demisia la Troscinol. Pentru fanii Troscinol, ei bine, am o veste cam proasta: nu cunosc exact ora decesului, dar sa zicem doar ca a intrat in rigor mortis. Insa asta e o alta poveste, demna de a fi incadrata intr-un necrolog, dupa 21 de salve de tun, la o bere bauta in memoriam. Si cine stie, poate ca va mai da semne de viata in viitor, doar ca va continua pe drumul sau propriu, fara asa-zisul 'redactor-sef'.

...Asa ca am revenit la batranul Catharsis si, vesti bune, nu singura. Bullshit proaspat incoming pentru fanii genului. Eul Liric nu e mort, doar s-a mutat.